Direktlänk till inlägg 9 maj 2015

Sömnlös natt!

Av Pernilla Israelsson - 9 maj 2015 00:31

Just nu har jag en jobbig ångest som vägrar ge med sig och så har jag frossbrytningar. Vilken jobbig natt det kommer bli. Hujja. Grubblar och tänker hela tiden på saker. Känner mig lite ledsen just nu  Känner mig ostabil och mår dåligt. Nu blir det att lyssna på youtube  Jag hoppas att jag blir lite gladare av det och så ska jag tänka på hur kul Jhanette och jag ska ha det på onsdag då jag ska till henne i Svensbyn. Då ska jag busa med Jhanette..hihi. Längtar till onsdag. Jhanette är bäst  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla Israelsson - 13 september 2023 22:26

Varför är det så jobbigt med Carola och fixeringen?? Mår så skit. Vill inte må såhär. Tror jag har blivit psykiskt sjuk när jag är fixerad i Carola. Vad ska jag göra?? ?? ...

Av Pernilla Israelsson - 4 september 2023 14:30

Varför kan inte jag säga som det är till Carola att jag är fixerad i henne?? ...

Av Pernilla Israelsson - 13 augusti 2023 20:40


Nu känns det jobbigt med Carola. Mår bara så dåligt. //Lessna Pernilla ...

Av Pernilla Israelsson - 12 juli 2023 01:58

171 dagar kvar..?

Av Pernilla Israelsson - 15 juni 2022 22:56

Mår inge bra. Allting känns så jobbigt nu. Vill ju må bra och inte dåligt. Spy less. Kan inte sova just nu. Suck. Ska det bli en jobbig natt igen. Börjar få mörka tankar igen. Varför just jag?? Orkar inte med detta snart. Varför varför varför ska jag...

Skapa flashcards