Direktlänk till inlägg 8 maj 2015

Fredag!

Av Pernilla Israelsson - 8 maj 2015 14:00

Hej kära blogg! Idag har jag jobbat. Det var ganska okey på jobbet idag. På drama idag lekte vi kurragömma och hitta ringen. Jätteroliga lekar. Man blev som barn på nytt då vi lekte kurragömma. Till lunch åt jag kycklingrulle och drack Coca Cola. Mums. Det var gott. Mätt i magen blev jag. Kl. 12:00 så slutade jag för dagen och fick helg. Skönt. Jobbar på måndag och tisdag nästa vecka och har hemmadag på onsdag istället. Har hemmadag på måndagar. Längtar till onsdag för då ska jag träffa världens bästaste och snällaste kontaktperson Jhanette. Jag ska till Svensbyn. Ska köra moped till Svensbyn. Vi ska se på film (dvd) och såklart blir det bus och kul. Jag ska ha med mig en film som vi ska se på. Jippi! Längtar massor. Önskar att det var onsdag redan imorgon..hihi. Nä nu blir det att packa så skriver jag imorgon igen.

 
 
Ingen bild

Jhanette

8 maj 2015 16:22

du är riktigt bra på att skriva

Pernilla Israelsson

8 maj 2015 16:30

Tack bästa Jhanette :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla Israelsson - 13 september 2023 22:26

Varför är det så jobbigt med Carola och fixeringen?? Mår så skit. Vill inte må såhär. Tror jag har blivit psykiskt sjuk när jag är fixerad i Carola. Vad ska jag göra?? ?? ...

Av Pernilla Israelsson - 4 september 2023 14:30

Varför kan inte jag säga som det är till Carola att jag är fixerad i henne?? ...

Av Pernilla Israelsson - 13 augusti 2023 20:40


Nu känns det jobbigt med Carola. Mår bara så dåligt. //Lessna Pernilla ...

Av Pernilla Israelsson - 12 juli 2023 01:58

171 dagar kvar..?

Av Pernilla Israelsson - 15 juni 2022 22:56

Mår inge bra. Allting känns så jobbigt nu. Vill ju må bra och inte dåligt. Spy less. Kan inte sova just nu. Suck. Ska det bli en jobbig natt igen. Börjar få mörka tankar igen. Varför just jag?? Orkar inte med detta snart. Varför varför varför ska jag...

Ovido - Quiz & Flashcards