Alla inlägg under maj 2015

Av Pernilla Israelsson - 24 maj 2015 02:32

Hej kära blogg! Mår inge bra just nu. Är nedstämd och är deprimerad. Har även ångest. Kl. 01:33 ringde jag till Sunderbyn (psyk). Jag får komma till Sunderbyn och träffa en läkare och prata med nån. Kan inte alls sova på grund av min ångest och depression. Nu vill jag bli frisk. Lyssnar på RIX FM och jag är inte ens trött. Suck :( Varför ska livet vara så himla hopplöst för??

Försvinn dumma ångest och depression..

Av Pernilla Israelsson - 23 maj 2015 06:24

Hej kära blogg! Ingenting är bra just nu. Allt är åt helvete. Kommer inte på nåt mer att skriva.

Av Pernilla Israelsson - 10 maj 2015 02:29

Hej kära blogg! Sitter nu och skriver i bloggen igen. Kan inte sova. Jag vaknade kl. 01:30. Har frossbrytningar och har en jobbig ångest igen. Känner mig ostabil och tänker på dåliga tankar igen. Imorgon är det måndag och då ska jag jobba. Först är det medicin hämtning på vårdcentralen innan jag ska till jobbet. Efter jobbet imorgon blir det att tvätta och packa och på tisdag ska jag ju packa klart. Längtar till onsdag  Jippi! Tjoooheeej! Då får jag träffa världens bästa Jhanette. Jag har världens bästa kontaktperson  Kommer inte på nåt mer att skriva. Ska lyssna på youtube och göra loom armband då jag inte kan sova mer.   

Av Pernilla Israelsson - 9 maj 2015 00:31

Just nu har jag en jobbig ångest som vägrar ge med sig och så har jag frossbrytningar. Vilken jobbig natt det kommer bli. Hujja. Grubblar och tänker hela tiden på saker. Känner mig lite ledsen just nu  Känner mig ostabil och mår dåligt. Nu blir det att lyssna på youtube  Jag hoppas att jag blir lite gladare av det och så ska jag tänka på hur kul Jhanette och jag ska ha det på onsdag då jag ska till henne i Svensbyn. Då ska jag busa med Jhanette..hihi. Längtar till onsdag. Jhanette är bäst  

Av Pernilla Israelsson - 8 maj 2015 14:00

Hej kära blogg! Idag har jag jobbat. Det var ganska okey på jobbet idag. På drama idag lekte vi kurragömma och hitta ringen. Jätteroliga lekar. Man blev som barn på nytt då vi lekte kurragömma. Till lunch åt jag kycklingrulle och drack Coca Cola. Mums. Det var gott. Mätt i magen blev jag. Kl. 12:00 så slutade jag för dagen och fick helg. Skönt. Jobbar på måndag och tisdag nästa vecka och har hemmadag på onsdag istället. Har hemmadag på måndagar. Längtar till onsdag för då ska jag träffa världens bästaste och snällaste kontaktperson Jhanette. Jag ska till Svensbyn. Ska köra moped till Svensbyn. Vi ska se på film (dvd) och såklart blir det bus och kul. Jag ska ha med mig en film som vi ska se på. Jippi! Längtar massor. Önskar att det var onsdag redan imorgon..hihi. Nä nu blir det att packa så skriver jag imorgon igen.

Av Pernilla Israelsson - 4 maj 2015 04:29

Godmorgon kära blogg!
Vaknade kl. 00:38 inatt. Drömde en konstig dröm inatt. Drömde att Jhanette slutade vara min kontaktperson och att hon inte ville träffa mig mer eftersom jag mådde dåligt i drömmen.. :( Hoppas att det inte är nån sann dröm bara. Skulle bli ledsen. Kände mig ledsen då jag drömde den drömmen då jag vaknade. Kunde inte somna om mer efter drömmen.

Av Pernilla Israelsson - 3 maj 2015 07:09

Hej igen min kära blogg!
Inatt har det inte varit så kul. Har mått psykiskt dåligt. Inte kul. När jag mår psykiskt dåligt vill det komma tårar från mig. Känner mig jättetrött nu på grund av natten. Det blir och vila sig idag känner jag. Är en trött Pernilla och så känner jag mig som ett skräp idag. Hoppas dagen blir bättre. För imorgon ska jag träffa min snällaste och bästaste kontaktperson. Jag ska vara i Svensbyn hos bäst Jhanette. Vi ska spela, baka, ha avslappning och såklart bus och kul. Jhanette ska hämta upp mig vid vårdcentralen då jag är klar där kl. 10:30 i Öjebyn. Ska hämta min medicin och spola ur mina öron imorgon på vårdcentralen. Nu blir det att pyssla och göra armband en stund innan frukost. Ha det gott idag och så får vi se vad dagen har att erbjuda..

Av Pernilla Israelsson - 2 maj 2015 05:39

Godmorgon! Denna morgon är inge bra. Vaknade upp med lock i båda öronen. Hörde ingenting. Obehagligt. Det kliar och gör ont i mina öron. Vaknade upp även med en depression. Suck. Det lär ju gå över. Känner mig som ett skräp nu på morgonen, men jag kan ju tänka på nåt roligt som kommer hända idag och jag vet vad det är. Kl. 14:00 ska vi till min kontaktperson Jhanette och hälsa på i Svensbyn så Stefan vet var han ska hämta mig på måndag då jag ska dit. Jippi. Längtar när vi ska dit kl. 14:00. Blir alltid så glad att komma dit och så mår jag så bra där också. Världens bästaste och snällaste Jhanette gör mig superglad. Innan vi ska iväg idag ska jag ha en avslappning med lugn musik. Ha det gott idag!

Här är världens bästa Jhanette som gör mig glad :)

Ovido - Quiz & Flashcards