Alla inlägg under januari 2015

Av Pernilla Israelsson - 22 januari 2015 09:43

Tjoooheeej! Skriver i min nya blogg för första gången som jag har skapat idag. Har ångest o är deprimerad o är nedstämd just nu o det är inte så kul. I tisdags ringde jag till Peter på enhet b på psykiatrin o jag sa att jag inte mådde så bra o kl. 10:07 ringde Jatta upp mig o Jatta sa att de kunde komma till mig på hembesök. Alltså Jatta o Peter. När det kom hem till mig satt vi o pratade o Peter kom fram till att jag stressar mycket o det är därför jag inte mår som jag gör just nu. Jatta ville att vi skulle ringa till Stefan o att han kom hem när det är såhär. Vi ringde till Stefan och jag räckte telefonen till Jatta. Orkade inte prata så mycket i telefonen. Våran dotter var ju hemma o var sjuk så det var därför Stefan var tvungen att komma hem o vabba så jag fick vila mig. Vi pratade över en timma. Idag känns det likadant som i tisdags. Blir så less min ångest. Försvinn nu //Lessna Pernilla som inte mår så bra :( #ångest #deprimerad #nedstämd #lessminångest

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards